Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat.
E-SHOP PRO PROFESIONÁLY
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat NONSTOP. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců či dodavatelů. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.). Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Obrazové zpracování výrobků zobrazených v nákupní části e-shopu může být jen ilustrační a může se nepatrně lišit od skutečného stavu. Zavazujeme se, že svým odběratelům bude dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
Místem plnění je místo převzetí – doručení zboží, které určuje kupující.
Ceny uvedené na těchto webových stránkách jsou platné ke dni objednání zboží. Prodávající si vyhrazuje právo změn uvedených cen v případě změny kurzu, výrazné inflaci nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží, tyto změny jsou vždy průběžně uváděny v aktualizaci ceníků. Kupní cena bude považována za uhrazenou teprve po připsání celé kupní ceny na účet prodávajícího nebo uhrazením celé částky v hotovosti v prodejně prodávajícího nebo pracovníkovi přepravní firmy nebo pošty. Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím slouží zároveň i jako daňový doklad a dodací list. Kupující může zboží převzít zásadně až po jeho úplném uhrazení, pokud není toto dohodnuto jinak. V případě, kdy kupující provede úhradu předem a prodávající není schopen zajistit dodání vybraného zboží, prodávající neprodleně vrátí plnění zákazníkovi předem dohodnutým způsobem. Lhůta je závislá na způsobu vrácení (převodem, poštovním převodem). Akční ceny jsou platné do odvolání za strany prodávajícího.
Dopravu pro nás zajištuje pouze přepravní společnost Geis doručující obvykle do 24hodin od předání zásilky do přepravy.
Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.
Při převzetí zásilky na naši firmě vás bude firma GEIS informovat o převzetí zásilky SMS-kou.
Následující pracovní den vás bude doručující řidič informovat o dodání zásilky SMS-kou anebo telefonicky
Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky informaci ohledně následujícího termínu doručení.
V případě že použijete GEIS POINT - zaslání na konkrétní adresu,
obdržíte po vyzvednutí zásilky u nás SMS s číslem zásilky a případnou částkou doběrečného.
Výdej zásilky je zabezpečen čtyřmístným náhodně vygenerovaným PIN kódem, který obdržíte formou SMS.
Pokud si balík nevyzvednete po zaslání prvního avíza, pošle vám firma GEIS až dvě další upozornění.
Uložení ve výdejním místě je bezplatné a balík zde může počkat až 7 dní.
Dopravné |
Cena včetně DPH |
---|---|
GEIS: za doručení objednávky při platbě převodem do 3630,-Kč včetně DPH | 121,- Kč |
GEIS: za doručení objednávky při platbě převodem do 3630,-Kč včetně DPH | 151,- Kč |
GEIS POINT: dopravné za doručení objednávky při platbě předem | 79,- Kč |
GEIS POINT: dopravné + dobírka při platbě při dodání | 109,- Kč |
Při objednávce v celkové hodnotě nad 3630,-Kč včetně DPH není poštovné účtováno vůbec.
Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalu/pásek a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci samotnému. V případě shledání porušení obalu svědčících o neoprávněném vniknutí do zásilky se doporučuje kupujícímu zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít, případně sepsat reklamační protokol o porušenosti zásilky přímo s dopravcem! Faktura sloužící zároveň jako daňový doklad a dodací list je pak vždy přiložena ke zboží v zásilce. Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.
Dodací lhůta počíná běžet dnem uzavření kupní smlouvy (doručením potvrzení objednávky kupujícímu). Dodací lhůta činí obvykle 2 - 10 pracovních dnů. Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím, vyprodané zboží, pozdní dodání zboží na sklad ze strany dodavatele atd.
V případě, že kompletní zboží z objednávky nebude možné dopravci předat do deseti pracovních dnů od potvrzení objednávky, vyhrazuje si prodávající možnost zaslat alespoň část zboží z objednávky, které je skladem. Chybějící zboží z objednávky dodá prodávající kupujícímu jak nejdříve to bude možné. Za tuto druhou zásilku nebude kupující platit částku za dopravu.
V případě vyprodání některého výrobku z objednávky má prodávající právo nabídnout výrobek jiný, srovnatelný s původním. V tomto případě si však musí prodávající vyžádat souhlas kupujícího se změnou předmětu smlouvy.
Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dnů. Z důvodu minimálního množství reklamovaného zboží však prodávající řeší většinu reklamací obratem výměnou za zboží nové.
Reklamované zboží je nutné zaslat na korespondenční adresu (viz výše), uvést důvod reklamace a číslo daňového dokladu, faktury, na který bylo toto zboží zakoupeno.
Spotřebitel má právo podle ust.§ 53, odstavce 7 Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 14-ti dnů od převzetí zboží, vyjma případů výslovně uvedených v odst. 8 téhož ustanovení občanského zákoníku. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno prodávajícímu nejpozději v poslední den zákonné 14-ti denní lhůty od převzetí zakoupené věci. Při odesílání zboží zpět na korespondenční adresu dodavatele je nutné přiložit ke zboží číslo daňového dokladu, faktury, na který bylo toto zboží zakoupeno.
Zboží vracené prodávajícímu v této 14-ti denní lhůtě musí být nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním nepoškozeném obalu.
V případě vyzvednuti objednaného zboží na našich provozovnách se na toto zboží nevztahuje tzv. vrácení zboží na dálku do 14-ti dnů od převzetí zboží
Chceme vás požádat o uvedení případného důvodu vrácení zboží (není zákonem vyžadováno a ani není námi jeho uvedení podmiňováno pro vrácení prostředků za cenu zboží). Tímto nám však pomůžete zkvalitnit naše služby. Velmi vám děkujeme.
Po obdržení vráceného zboží budou peníze za zboží, vyjma však poštovného (dopravného), zaslány na adresu kupujícího nebo převodem na účet kupujícího a to nejpozději v zákonem stanovené lhůtě (§ 53, odstavec 10). Zaslání zboží zpět na dobírku prodávajícímu není možné a všechny takovéto zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli.
Při vracení zboží je nutné zásilku odeslat na korespondenční adresu (viz výše).
Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku a § 14 odst. 1 a § 20d a násl. zákona č. 634/1992, na ochranu spotřebitele sděluje prodávající, že s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se spotřebitel může obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na internetových stránkách www.coi.cz. Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnost spotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
Právo zákazníka na odstoupení.
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
Právo dodavatele na odstoupení.
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.
Postup v případě odstoupení od smlouvy.
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění. V případě, že je zboží vráceno dodavateli ve 14-ti denní lhůtě v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen uhradit náklady související se vzniklou škodou na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena. Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží.
Firma TOPRA TRADE s.r.o. jako provozovatel serveru www.atolautomotive.cz se zavazuje k níže uvedenému: Abychom vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Protože respektujeme vaše soukromí, chráníme tato data před zneužitím. Jako zákazník musíte pro provedení nákupu / registraci uvést následující údaje.
Jste-li fyzická osoba, jsou to tyto:
Tyto informace jsou nezbytné pro vaši identifikaci jako kupujícího. Používáme je k realizaci a zaúčtování vaší platby za nakoupené zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci s Vámi.
Nakupujete-li jako právnická osoba na IČ, měl(a) byste uvést také následující údaje o firmě:
Tyto údaje nám umožní provést nezbytné účetní operace, vyhotovit daňový doklad vyžadovaný oběma stranami, popřípadě identifikovat vaši platbu učiněnou bankovním převodem. Jak nakládáme s osobními údaji dle GDPR účinné k 25.5.2018 naleznete v dokumentu "ochrana osobních údajů"
Tyto obchodní podmínky platí v tom rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky. Odesláním elektronické objednávky stvrzuje kupující prodávajícímu, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v momentě učinění a odeslání objednávky. Odeslanou objednávkou je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží vázán.
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem.
Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.atolautomotive.cz.